info@agrarzone.ro Luni-Joi 9 - 17:30 | Vineri 9 - 13

  15 ani de experiență | peste 500.000 de clienți mulțumiți

  Drept de retur de 30 de zile

Întrebări frecvente

Cum îmi răscumpăr punctele bonus?

Punctele bonus sunt stocate automat în contul tău de client. Poți valorifica punctele pentru achiziția respectivă la 30 de zile de la comandă.
 

Cum poți obține puncte bonus:

  1. Conectează-te la contul tău de client
  2. Selectează toate articolele pe care dorești să le comanzi și plasează-le în coșul de cumpărături.
  3. Mergi la finalizarea comenzii.
  4. Introdu punctele bonus disponibile în câmpul Puncte bonus.

Suma totală este compensată automat cu punctele bonus.

LIVRARE & RETUR

Cum returnez o comandă?

Dacă dorești să returnezi comanda în termenul de 30 de zile drept de returnare, vei primi o etichetă de retur de la noi prin e-mail, la cerere. Anexează coletului factura de livrare și, dacă este posibil, notează motivul returului. Ambalează în siguranță articolul pentru expediere și lipește eticheta pe cutia de transport.
 

Trebuie să plătesc singur returul?

În cadrul dreptului de retur (30 de zile), returnarea coletelor este gratuită. Vei primi prin e-mail o etichetă de retur preplătit de la noi. După aceste 30 de zile sau în cazul expedierii de către un expeditor, cumpărătorul trebuie să plătească el însuși costurile de retur.
 

Cât timp durează procesarea returnării mele?

Procesarea returului poate dura până la 14 zile lucrătoare, în funcție de volumul actual de retururi.
 

Cum primesc înapoi suma plătită?

După ce primim returnarea, vom continua să o procesăm. Practic, vei primi suma înapoi în același mod în care ai plătit. Dacă acest lucru nu este posibil, vei primi un e-mail de la noi în care vă vom cere detaliile bancare dorite pentru rambursare. Dacă ai comandat printr-o platformă externă, cum ar fi Amazon sau Ebay, ți se va rambursa suma plătită prin intermediul platformei respective.

Reclamație

Cum pot reclama?

Dacă primești un articol deteriorat sau cu defecte, te rugăm să ne trimiți un e-mail cu o descriere a defectului, numărul de comandă și imagini care documentează clar defectele.
 

Unde sunt trimise produsele?

Depinde întotdeauna de ceea ce reclami, adesea producătorii se ocupă singuri de plângeri. Cel mai bine este să ne trimiți un scurt e-mail și vă îți com spune cum trebuie să procedezi..
 

Cum schimb un articol?

Dacă dorești articolul într-o altă dimensiune sau culoare, te rugăm să re-comandanzi. De îndată ce primim pachetul de retur, îți vom rambursa suma comenzii inițiale.

Schimbarea adresei și urmărirea livrării

Cum îmi pot schimba adresa?

Contactează serviciul nostru de clienți prin e-mail sau prin telefon. Dacă coletul nu a părăsit încă depozitul nostru, vom fi bucuroși să schimbăm adresa direct. Dacă coletul este deja pe drum, îți poți schimba adresa de livrare direct prin linkul de urmărire. Dacă întâmpini probleme, vom fi bucuroși să contactăm curierul.
 

Cum îmi pot urmări pachetul?

După ce comanda a fost expediată, vei primi un e-mail cu un link de urmărire, astfel încât să poți urmări coletul.
 

Ce să faci dacă coletul nu ajunge?

Dacă nu vă mai puteți urmări pachetul sau urmărirea nu arată nicio mișcare a comenzii, contactează direct Fan Courier sau pe noi. De preferință prin telefon sau e-mail.

ANULARE

Cum îmi anulez comanda?

Dacă dorești să anulezi comanda, te rugăm să ne trimiți un e-mail cu solicitarea ta de anulare. Dacă anularea nu mai este posibilă, cel mai bine este să refuzi să accepți pachetul și acesta ne va fi returnat automat.

CONTUL MEU

Cum îmi pot șterge contul?

Conectați-vă la contul dvs. de client. O bară roșie „Ștergeți contul de client” apare în partea dreaptă. Sau trimiteți-ne un e-mail în care vă cereți să vă ștergeți contul de client.
 

Cum pot schimba datele din contul meu de client?

Conectați-vă la contul dvs. de client din magazin. Puteți modifica datele acolo după cum doriți.

Trebuie să creez un cont de client pentru a comanda?

Nu, puteți comanda și ca invitat. Puneți articolele dorite în coșul de cumpărături, introduceți adresa de livrare și de facturare și debifați „Creați un nou cont de client”.
 

Mi-am uitat parola, acum ce fac?

Accesați butonul „Autentificare” din magazinul online. Și faceți clic pe „Parola uitată” din stânga. Introdu adresa ta de e-mail și vei primi un link prin e-mail pentru a-ți reseta parola. De asemenea, sunteți binevenit să ne contactați prin telefon sau e-mail.

PLATA

Cum funcționează plata cu cardul de credit?

Puneți articolele în coșul de cumpărături, mergeți la casă și alegeți metoda de plată dorită. Când plătiți cu cardul de credit, veți fi redirecționat în siguranță și vă puteți introduce datele. Dacă introduceți aceasta, suma achiziției va fi debitată o singură dată.
 

Cum funcționează plata prin transfer bancar?

Puneți articolele în coșul de cumpărături, mergeți la casă și alegeți metoda de plată dorită. Cu metoda de plată transfer bancar, veți primi o confirmare a comenzii cu toate datele necesare precum titularul contului, banca, IBAN, BIC și referința (numărul comenzii și al clientului). De îndată ce primim suma, veți primi factura și comanda va fi expediată. Când plătiți transfer SOFORT, veți fi redirecționat direct către Klarna (transfer SOFORT) prin intermediul magazinului online.
 

Cum funcționează plata prin PayPal?

Puneți articolele în coșul de cumpărături, mergeți la casă și alegeți metoda de plată dorită. Cu metoda de plată PayPal, veți fi redirecționat direct către PayPal prin magazin și puteți finaliza plata acolo.