info@agrarzone.ro Luni-Joi 9 - 17:30 | Vineri 9 - 13

  15 ani de experiență | peste 500.000 de clienți mulțumiți

  Drept de retur de 30 de zile

Termeni și condiții generale cu informații pentru clienți

  1. Domeniul de aplicare
  2. Încheierea contractului
  3. Prețuri și condiții de plată
  4. Condiții de livrare și de expediere
  5. Dreptul de retragere
  6. Rezerva de proprietate
  7. Răspunderea pentru defecte
  8. Eliberarea de răspundere pentru încălcări
  9. Folosirea cardului cadou
  10. Folosirea voucherelor promoționale
  11. Legea aplicabilă
  12. Jurisdicția
  13. Informații privind soluționarea online a litigiilor

1. Domeniul de aplicare

1.1. Acești termeni și condiții generale (denumite în continuare "CGV") ale "Rehrl Handels GmbH" (denumită în continuare "vânzător") se aplică tuturor contractelor pe care un consumator sau un întreprinzător (denumit în continuare "client") ) le încheie cu vânzătorul cu privire la bunurile oferite de vânzător în magazinul său online. Includerea condițiilor proprii ale clientului este contrazisă, cu excepția cazului în care se convine altfel.

1.2. Acești termeni și condiții se aplică în mod corespunzător la achiziționarea de vouchere, dacă și în măsura în care nu este reglementat în mod expres nimic contrar.

1.3. Un consumator este orice persoană fizică care încheie o tranzacție juridică într-un scop care nu este predominant nici comercial, nici independent.

1.4. Antreprenor este o persoană fizică sau juridică sau un parteneriat juridic care, atunci când încheie o tranzacție juridică, acționează în cadrul exercitării activității sale comerciale sau profesionale independente.

2. Încheierea contractului

2.1. Prezentarea bunurilor, în special în magazinul online, nu constituie o ofertă obligatorie din partea vânzătorului.

2.2. În primul rând, clientul plasează bunurile selectate în coșul de cumpărături. În etapa următoare, începe procesul de comandă, în care sunt înregistrate toate datele necesare pentru procesarea comenzii. La finalul procesului de comandă, apare un rezumat al comenzii și al datelor contractuale. Numai după ce aceste date ale comenzii și ale contractului au fost confirmate prin apăsarea butonului care încheie procesul de comandă, clientul face o ofertă fermă de achiziționare a bunurilor conținute în coșul de cumpărături.

2.3. Vânzătorul acceptă oferta clientului prin următoarele alternative posibile:

  • Trimiterea unei confirmări scrise a comenzii sau a unei confirmări a comenzii în format text (fax sau e-mail) sau
  • Solicitarea plății către client după plasarea comenzii, sau
  • Livrarea bunurilor comandate

Prima alternativă care apare este decisivă pentru momentul acceptării.

Perioada de acceptare a ofertei începe în ziua următoare trimiterii ofertei de către client și se încheie la sfârșitul celei de-a cincea zile de la trimiterea ofertei. În cazul în care vânzătorul nu acceptă oferta clientului în termenul menționat anterior, acest lucru constituie o respingere a ofertei. În acest caz, clientul nu mai este obligat prin declarația sa de intenție.

2.4. Textul contractului încheiat între vânzător și client este păstrat de către vânzător. Textul contractului este stocat în sistemele interne ale vânzătorului. Clientul poate vizualiza în orice moment termenii și condițiile generale pe această pagină. Datele comenzii, politica de anulare și termenii și condițiile generale sunt trimise clientului prin e-mail. După finalizarea comenzii, clientul poate accesa gratuit textul contractului prin intermediul login-ului său de client, cu condiția să fi deschis un cont de client.

2.5. Toate introducerile efectuate sunt afișate înainte de a se face clic pe butonul de comandă și pot fi vizualizate de client înainte de trimiterea comenzii și pot fi corectate prin apăsarea butonului "înapoi" al browserului sau prin funcțiile obișnuite ale mouse-ului și tastaturii. În plus, clientul dispune de butoane pentru corecturi, dacă sunt disponibile, care sunt etichetate corespunzător.

 

2.6. Limba contractului este limba germană.

2.7. Este responsabilitatea clientului să furnizeze o adresă de e-mail corectă pentru contactarea și procesarea comenzii și să seteze funcțiile de filtrare astfel încât să poată fi livrate e-mailurile referitoare la această comandă.

3. Prețuri și condiții de plată

3.1. Prețurile afișate sunt prețuri finale, inclusiv impozitul legal pe vânzări, cu excepția cazului în care se convine altfel. În cazul în care sunt suportate costuri suplimentare de transport, acestea pot fi găsite în descrierea produsului.

3.2. În cazul în care livrarea este efectuată într-o țară din afara UE, este posibil ca taxele, impozitele sau tarifele suplimentare să trebuiască să fie plătite de către client către autoritățile vamale sau fiscale responsabile de acolo sau către bănci. Clientul este sfătuit să verifice detaliile cu instituția sau autoritatea respectivă înainte de a comanda.

3.3. Clientul poate selecta metodele de plată disponibile în magazinul online.

3.4. În cazul plății în avans prin transfer bancar, plata este datorată imediat după încheierea contractului, cu excepția cazului în care se convine altfel.

3.5. În cazul plății prin "PayPal", plata este procesată prin PayPal (Europe) S.à rl et Cie, S.C.A., 22-24 Boulevard Royal, L-2449 Luxembourg. În acest sens se aplică termenii de utilizare a PayPal. Aceștia pot fi consultați la https://www.paypal.com/de/webapps/mpp/ua/useragreement-full.

4. Condiții de livrare și de expediere

4.1. Bunurile sunt livrate prin poștă la adresa de livrare specificată de client. Prin derogare de la aceasta, în cazul plății prin PayPal, este decisivă adresa de livrare stocată de client în momentul plății.

4.2. În cazul în care vânzătorul suportă costuri suplimentare ca urmare a specificării unei adrese de livrare incorecte sau a unor date incorecte ale adresei sau a altor circumstanțe care conduc la imposibilitatea livrării, acestea trebuie rambursate de către client, cu excepția cazului în care acesta nu are posibilitatea de a nu fi tras la răspundere pentru denaturarea sau imposibilitatea de livrare. Același lucru este valabil și în cazul în care clientul a fost împiedicat temporar să accepte serviciul, cu excepția cazului în care vânzătorul l-a anunțat în prealabil în mod corespunzător. Sunt excluse din această reglementare costurile de livrare dacă clientul și-a exercitat efectiv dreptul de anulare. În acest caz, rămâne la latitudinea juridică sau a regulamentului făcut de vânzător.

4.3. În cazul în care s-a convenit asupra ridicării, clientul va fi informat de către vânzător că bunurile pe care le-a comandat sunt pregătite pentru ridicare. După primirea acestui e-mail, clientul poate ridica bunurile de la sediul vânzătorului sau de la un loc convenit, după consultarea cu vânzătorul. În acest caz, nu există costuri de transport.

4.4. Voucherele se înmânează clientului în următoarea formă:

 

  • pe email
  • prin descărcare
  • prin poștă

5. Dreptul de retragere

5.1. În cazul în care clientul este un consumator, acesta are dreptul de retragere.

5.2. Politica de anulare a vânzătorului se aplică dreptului de anulare.

6. Retenția titlului de proprietate

Dacă vânzătorul plătește în avans, bunurile rămân proprietatea vânzătorului până la plata integrală a prețului de achiziție.

7. Răspunderea pentru defecte

7.1. În ceea ce privește garanția, se aplică dispozițiile privind răspunderea legală pentru defecte, cu excepția cazului în care se convine altfel în acești Termeni și condiții generale

7.2. Clientul este rugat să reclame livrările de bunuri livrate cu daune evidente de transport la expeditor și să informeze vânzătorul cu privire la acestea. Nerespectarea acestei dispoziții nu va afecta drepturile legale sau contractuale ale clientului.

8. Eliberarea de răspundere pentru încălcarea drepturilor de către terți

În cazul în care vânzătorul este de acord prin contract să dea clientului&rszlig; Dacă, pe lângă livrarea bunurilor, clientul datorează și prelucrarea bunurilor conform specificațiilor specifice ale clientului, clientul trebuie să se asigure că conținutul furnizat vânzătorului în acest scop nu încalcă drepturile terților. Părțile contractante convin ca clientul să despăgubească vânzătorul împotriva pretențiilor terților în acest context, cu excepția cazului în care acesta nu este responsabil pentru încălcarea drepturilor. Despăgubirea include, de asemenea, asumarea costurilor rezonabile ale apărării juridice necesare, inclusiv toate cheltuielile de judecată și onorariile avocaților în cuantumul legal. Clientul este obligat să informeze vânzătorul imediat, complet și sincer în cazul unei reclamații din partea unui terț. să furnizeze toate informațiile necesare pentru examinarea reclamațiilor și pentru o apărare.

9. Răscumpărarea tichetelor cadou

9.1. Voucherele care au fost achiziționate prin intermediul magazinului online al vânzătorului ("vouchere cadou") pot fi, de asemenea, răscumpărate numai în magazinul online al vânzătorului.

9.2. Voucherele cadou și soldurile rămase ale voucherelor cadou pot fi răscumpărate până la sfârșitul celui de-al treilea an de la anul achiziționării voucherelor. Orice credit rămas va fi creditat în contul de vouchere al clientului până la data de expirare.

9.3. Voucherele cadou pot fi răscumpărate numai înainte de finalizarea procesului de comandă. Răscumpărarea ulterioară nu are loc.

9.4. Se poate răscumpăra doar un singur voucher cadou pe comandă. Răscumpărarea mai multor tichete cadou într-o singură comandă nu este posibilă.

 

9.5. Voucherele cadou pot fi răscumpărate numai pentru achiziționarea de bunuri. Achiziționarea de vouchere cadou suplimentare nu poate fi plătită cu un voucher.

9.6.În cazul în care valoarea unui cupon cadou nu este suficientă pentru a plăti comanda respectivă, pentru a achita diferența se poate utiliza una dintre celelalte metode de plată oferite.

9.7. Creditul aferent tichetelor cadou nu va fi plătit și nu va genera dobândă.

9.8. Voucherele cadou sunt, în general, transferabile. Vânzătorul poate plăti clientul care răscumpără respectivul cupon cadou cu efect descărcător. Acest lucru nu se aplică în cazul în care vânzătorul are cunoștință sau ignoră din neglijență gravă orice neautorizare, incapacitate sau lipsă de autorizare a proprietarului respectiv.

10. Răscumpărarea voucherelor promoționale

10.1. Voucherele pe care vânzătorul le oferă gratuit în cadrul unor campanii (publicitare) cu o anumită perioadă de valabilitate și pe care clientul nu le poate cumpăra ("vouchere de campanie") sunt disponibile numai în magazinul online al vânzătorului și pot fi răscumpărate numai în perioada specificată de vânzător.

10.2. Produsele individuale pot fi excluse din campania de vouchere. Restricțiile specifice pot fi găsite pe voucherul promoțional.

10.3. Voucherele promoționale pot fi răscumpărate numai înainte de finalizarea procesului de comandă. Facturarea ulterioară nu are loc.

10.4. Se poate răscumpăra doar un singur voucher promoțional pe comandă. Nu este posibilă răscumpărarea mai multor vouchere promoționale într-o singură comandă.

10.5. Valoarea mărfii din comanda respectivă trebuie să atingă cel puțin valoarea voucherului promoțional. Orice credit rămas nu va fi rambursat de către vânzător.

10.6. În cazul în care valoarea unui voucher promoțional nu este suficientă pentru a achita comanda respectivă, se poate utiliza una dintre celelalte metode de plată oferite pentru a achita diferența.

10.7. Creditul unui voucher promoțional nu va fi plătit și nici nu se va plăti dobândă.

10.8. Voucherul de campanie nu va fi rambursat nici în cazul în care clientul returnează bunurile care au fost plătite integral sau parțial cu voucherul de campanie în cadrul dreptului său legal de retragere.

10.9. Voucherele promoționale sunt, în general, transferabile. Vânzătorul poate plăti cu efect liberatoriu către clientul care răscumpără voucherul promoțional respectiv. Acest lucru nu se aplică în cazul în care vânzătorul are cunoștință sau ignoră din neglijență gravă orice neautorizare, incapacitate sau lipsă de autorizare a proprietarului respectiv.

11. Legea aplicabilă

Se aplică legea Republicii Federale Germania, cu excepția legilor care reglementează achiziția internațională de bunuri mobile. Dispozițiile legale care restricționează alegerea legii aplicabile și aplicabilitatea dispozițiilor obligatorii, în special ale țării în care clientul are reședința obișnuită de consumator, rămân neafectate.

12. Jurisdicția

În cazul în care clientul este un comerciant, o persoană juridică de drept public sau un fond special de drept public cu sediul pe teritoriul Republicii Federale Germania, locul exclusiv de jurisdicție pentru toate litigiile care decurg din prezentul contract este sediul comercial ;locul de desfășurare a activității vânzătorului.

În cazul în care clientul își are sediul în afara teritoriului Republicii Federale Germania, locul de desfășurare a activității comerciale a vânzătorului este locul exclusiv de jurisdicție pentru toate litigiile care decurg din prezentul contract, în cazul în care prezentul contract sau pretențiile care decurg din prezentul contract pot fi atribuite activității profesionale sau comerciale a clientului.

Cu toate acestea, în cazurile menționate mai sus, vânzătorul are, de asemenea, dreptul de a se adresa instanței de la sediul social al clientului.

13. Informații privind soluționarea online a litigiilor

Platforma Comisiei Europene pentru soluționarea online a litigiilor poate fi accesată pe internet la următorul link: https ://ec.europa.eu/odr

Nu suntem nici obligați, nici dispuși să participăm la o procedură de soluționare a litigiilor în fața unei comisii de arbitraj pentru consumatori.