Instrucțiuni pentru returnarea unei comenzi
Doriți să ne returnați comanda? Aici veți găsi toate informațiile despre procesul de returnare.Retur în caz de anulare
În termen de 30 de zile de la primirea comenzii, ne puteți returna bunuri noi fără a indica un motiv. Pentru returnarea coletelor, veți primi o etichetă de retur gratuit de la noi prin e-mail, astfel încât să nu fiți nevoit să plătiți nimic pentru retur. Cu toate acestea, costurile de retur pentru o livrare de expediere sunt suportate de cumpărător. Articolele trebuie să fie complete, să nu prezinte semne de utilizare și trebuie returnate în ambalajul original. Dacă doriți să schimbați articolul sau doriți alt produs, vă rugăm să comandați din nou.Retur în caz de defecțiune
Dacă unul dintre articolele livrate are un defect, vă rugăm să ne contactați în prealabil prin e-mail sau telefon. Vă vom ajuta rapid și ne străduim să găsim o soluție satisfăcătoare!Serviciul clienți Austria: : Tel.: +43 7746 28582, Mail: info@agrarzone.at
Serviciul clienți România:e-mail: info@agrarzone.ro
Notă: Vă rugăm să păstrați eticheta coletului sau confirmarea de expediere, astfel încât să putem contacta serviciul de transport responsabil în cazul oricăror probleme.
Procedura de returnare
- Înregistrarea returului: contactați-ne prin e-mail și solicitați returul. Vă vom trimite imediat o etichetă de retur Fan Courier/ Poșta Română . Cu aceasta, ne puteți trimite coletul înapoi gratuit.
- Ambalați articolul:Puneți articolul și o scurtă notă că pachetul se întoarce în cutia originală și eticheta de retur. Lipiți-o clar pe ambalajul sigilat. Dacă este necesar, asigurați bine conținutul coletului cu material de umplere.
- Trimiteți retur: Predați coletul la cel mai apropiat magazin de coletare Poșta Română/ Fan Courier.
Notă: Vă rugăm să păstrați eticheta coletului sau confirmarea de expediere, astfel încât să putem contacta serviciul de transport responsabil în cazul oricăror probleme.